top of page
Search

#قصه_غصه_های_متروپل مریم قربانی





چه باید گفت؟ چگونه باید تحمل کرد؟

نه روز بعد از فروریختن ساختمان متروپل عاقبت پیکر مریم قربانی یکی از صاحبان کافه مری از زیر آوار بیرون کشیده شد.

پیکرهای رامین معصومی همسر مریم که همراه با خواهر جوانش شیرین بیرون ساختمان در خودرو منتظر او بودند در سومین روز پس از فاجعه فروریختن متروپل پیدا شده و به خاک سپرده شده‌اند.

مریم قربانی در خانواده‌ی جنگ‌زده به دنیا آمد که به خاطر وقوع جنگ همراه با پدر و مادرش به شاهین‌شهر اصفهان رفته بودند.

او تا ۸ سالگی در شاهین‌شهر بود و بعد همراه با خانواده‌اش به آبادان بازگشت.

مادر مریم قربانی وقتی که او ۹ ساله بود به علت ابتلا به بیماری ام اس جان خود را از دست داد و مریم در خانواده مادری در کنار پدرش بزرگ شد.

بنا به گفته نزدیکان مریم قربانی او اگر چه در دانشگاه نفت آبادان مهندسی شیمی خوانده بود اما به واسطه علاقه به ورزش در زمینه شنا و نجات‌ غریق به درجه استادی رسیده بود.

مریم قربانی و رامین معصومی سال ۱۳۹۹ ازدواج کرده و دی‌ماه سال گذشته کافه مری را در کوچه متروپل افتتاح کرده بودند. نزدیکان مریم و رامین می‌گویند روزی که فاجعه متروپل رخ داد به علت اینکه خودروی رامین خراب بود او از خواهرش خواسته بود به دنبالشان برود. این دو در خودرو منتظر مریم بودند تا آخرین کارهایش را در کافه انجام بدهد و به آن‌ها بپیوندد که ساختمان بر سرشان آوار شد. #سازمان_زنان_ايران آبادان تسلیت #متروپل #متروپل_آبادان #سانحه_آبادان #سانحه_متروپل #آبادان #فروتلند_آبادان #برج_متروپل_آبادان #همبستگی_ملی_رمز_پیروزیست #women_organization_of_iran #society_of_patriotic_women

6 views0 comments
bottom of page